11. okt. 2009

Utfordringen

Jeg har blitt utfordret av Veronika!

Her er utfordringen:
1. Gå inn på bildemappen din
2. Velg så den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link å gi beskjed om utfordringen til dem


Dette er et bilde fra, muligens siste ungdomsstevne på Solløkka camping i Sandefjord, for to-tre år tilbake. På bildet ser vi da Alexander, Kim André og Håkon i forskjellige situasjoner, men saken er den at her klargjøres det til en lek. Husker ikke hva leken heter, men det handler om å slå hverandre i magen og så rekke å løfte hendene før det skjer, for så å peke videre på en annen som skal reagere med å løfte hendene slik at de to sidemennene kan få slått ham i magen (uten å treffe da selvfølgelig) og slik fortsetter det da til en etter en faller ut. Kanskje noen husker reglene bedre enn meg, kanskje en grunn til at jeg tok bilder isteden for å være med.

Jeg velger å utfordre Edit, John, Synne, Camilla, Audun og Ane Maria

4 kommentarer:

Roland sa...

Haha, morsomt bilde! Husker faktisk den leken, den var jo utrolig kul! Husker bare hvordan det fungerte, men ikke reglene. ;)

Camilla sa...

Hehe, den legen ja - den e bra! Den så kalte "Ha-leken". Eg kan forklara reglene muntli, men stress å jørr d skriftli... Så bare spør ein gang om du e ivrige på å huska den;)

Kim-André sa...

Lurer på hva jeg var rusa på den gangen, husker ikke :)

jarmo sa...

Roland og Camilla: Ikke lett å forklare, men en artig lek, men rar lek for folk som ikke har sett det før. Husker når jeg første gang var vitne til den leken, tror det var på Oslo S eller no, så så jeg bare rart på folka å lurte på hva de dreiv med.

Kim André: Ja si det du...det må ha vært hard stuff :)