14. mai 2007

På tide å få oppdatert litt :)

Siden sist har jeg vel blitt bitt av Facebook basillen som så mange andre av oss, huff er vel ikke så bra det da, eller kanskje det er det? :p Jeg har også fått bytta til sommerdekk på Goflen min. Det interessante er at jeg skrudde den ene bolten litt for hardt i så den knakk da selfølgelig, så den måtte på verksted... ikke bolten altså, men hele bilen. Sånt kan skje :) Har også fått ordnet meg litt annlegg i bilen, selvom jeg bare låner en bassforsterker nå, så funker det fint.
Ellers har jeg fått greie på at jeg skal flytte til Kongsberg den 15. juli. Da skal jeg bo på kollektiv sammen med Ruben, Åshild og muligens ei som flytter til Kongsberg til høsten for å studere optikk. Det blir spennende og sikkert megaartig å bo på kollektiv :) Men så spør folk hva jeg skal gjøre med jobben min, den fine barnehagen jeg jobber i. Joda, skal pendle jeg, har jo Golf jeg, og så er barnehagen meg altfor kjær for å kunne bytte jobb enda :p hehe.
Lørdag: Da tok jeg og Ruben oss turen opp til Kongsberg for å besøke Åshild. Henning joina oss og vi dro ut på photoshootingtur i Kongsberg by. Her følger noen av de råeste bildene vi klarte å fange oss.












Synes det ble mange stilige bilder, de fleste tatt av superfotografen Åshild :)
Søndag: Da møtte jeg, Ruben og Åshild på Else som vi muligens skal dele kollektiv sammen med til høsten. Hun virket som ei artig og livat jente. Vi tok først en tur opp på HiBu, høyskolen i Buskerud, for å vise hvem skole hun skulle begynne på. Vi avsluttet dagen med en liten tur på Peppes Pizza + noen rabatter takket være min søster :)

1 kommentar:

John sa...

Fancige bilder =)