19. jan. 2008

Nyttårsaften

Bedre sent enn aldri, med et lite resymé fra nyttårsaften. Jeg feiret nyåret på Solløkka camping i Sandefjord sammen med en gjeng kristne ungdommer. Det ble en god og hyggelig fest, med møte, gode ord, lovsang, bønn, venner, mimring, samtaler, raketter, god mat, kaker og annet godt. Fikk ikke tatt så veldig mange bilder, men her følger noen:

Atle viser styrke fra prekestolen og Henning planlegger rakettoppskyting

Og utover kvelden/natten var det tid for en samurailek eller hva man skal kalle det.

1 kommentar:

TK sa...

Go, Jarmo! =)

Hvordan går det med deg?

Nå er jeg på interrail, og benytter anledningen til å fortelle alle jeg kjenner om at jeg har reiseblogg som oppdateres ganske ofte=)
Legg gjerne igjen kommentar om du skulle finne tid til å sjekke den ut, for da vet jeg at du har vært der=) He, he..

Kos deg, og Guds velsignelser.

Trine