2. aug. 2007

Flytting, Danvik og Gvarv

Er endel som har skjedd siden sist. Har vært uten nett en stund pga. flytting, men nå er endelig nettet oppe å går igjen. Siden sist har jeg flyttet inn il en fin kollektivleilighet, med tre andre kule folk, på Kongsberg. Det blir en spennende, koselig og utfordrende hverdag kan man si, hehe :)


Meg og min bror på Danvik

Fra 20-22juli var det et g
odt ungdomstevne på Danvik Folkehøyskole i Drammen med mye verdiful undervisning av Zac Poonen. Fikk filmet alt, så undervisningen blir etterhvert
tilgjengelig på DVD. Uken etter var det vanlig sommerstevne på Sagavold folkehøyskole, der Zac Poonen var med og talte de tre første dagene. Torsdag ble en åndsfylt kveld der Gud virket blandt folket, til frelse og fornyelse. Det var herlig! :) Før dette herlige møte var det en liten fjelltur på Lifjell, og jeg fant ut at jeg hadde hull i skoene og vannet nesten pøste inn, og ingen ekstra sko var tilgjengelig, så da var det noen barbente dager forran meg, men det passet ganske bra til kveldsmøtet siden jeg følte at jeg sto på Hellig grunn den kvelden :)


Oss på Lifjelltur - Tone er bli og fornøyd, også resten av flokken :)


Bratt bakke - Tone og meg på kaffejakt - Vi fikk også tid for
kunstbilder av overraskende høy kvalitet :)



Som du ser, meget høy kvalitet, hehe

1 kommentar:

John sa...

Velkommen tilbake holdt jeg på å si, åsså skrev jeg det :-p