9. sep. 2008

Lansering av kristen filmanmeldelsesdatabase


Da føler jeg det er på tide å fortelle alle blogglesere at jeg og min bror John har i disse dager lansert en kristen filmanmeldelsdatabase. Det er John som står bak layouten og det tekniske og jeg synes han har gjort en bra jobb. Det er både John og jeg som anmelder filmer, og så langt har vi nådd 100 anmeldeser på 70, mer eller mindre, kristne filmer. Det finnes endel bra og endel mindre bra filmer, så hvis du er ute etter å se en god kristen film, så kan du alltids finne en anmeldelse eller anbefaling på denne siden. Vi synes det er en stor mangelvare på gode kristne filmanmeldelsessider og dermed ønsker vi å gjøre et forsøk på å få til noe som duger bra. Vi legger stadig ut anmeldelser på nye kristne filmer, så hvis du er interessert så vær hyppig innom. Vi håper at siden/databasen vil bli til nytte for brukerne. For mer info, besøk siden http://anmeldelser.kristenfilm.com.

2 kommentarer:

Alexander sa...

Så bra! Detta har jeg savna! Takk for innsatsen begge to!

Anonym sa...

superdupert. dette var bra. Midt i blinken. Takk.