20. juli 2009

Min nye mobil!

Lørdag fikk jeg klarsignal om å kunne hente den nye mobilen min på posten! Etter å ha hatt en NOKIA 6020 i snart fem år så synes jeg det var på tide med en ny! 6020'n var blitt ganske så slitt og innomellom så klikka den og noen ganger nektet den å lade, så hermed erklerer jeg den død og ikke lenger i bruk! De gode nyhetene er at jeg herved har blitt en ganske så fornøyd eier av en NOKIA 7310, en enkel og grei mobil, ikke altfor avansert, men en mobil med det mest nødvendige, og det mer avanserte som kamera og lignende er i enkleste laget.

Det litt kule med denne er at når den ikke er i bruk så blir displayet på en måte omdannet til et speil, så jeg kan faktisk speile meg i mobilen når jeg ikke bruker den. Skikkelig fancy!


Mobil fakta:
Merke:
NOKIA 7310
Farge på deksel:
Svart (litt blåaktig, og en grønn i reserve)
Nytt:
Speil
Spill:
Backgammon, Seasweeper, Snake 3, Sudoko, Tetris
Abbonement:
ChessKnockout Friends!
Stæsj som fulgte med:
Et ekstra deksel, lypsyl i nøkkelhalsbånd, og en lader.

Har du noen fine ringelyder/toner så send davel. Eller om du har en fin sang eller noe jeg kan bruke som ringetone. Kanskje du fikk kjempe lyst på en Nokia 7310 :)

3 kommentarer:

Trine Kvalnes sa...

Gratulere med ny mobil! :) Jeg har en siemens C75.. Den ruler!!! (not...)

Ha, ha..

Trine

Jaron sa...

viktigst av alt var jo å inkludere spill listen! haha ^^

jarmo sa...

Trine: Takk for det!

Jaron: Ja, ikke sant! :)