23. juli 2009

Før jeg reiser...


Utsiden av der jeg bor, kom på besøk så får du se innsiden :p

Natt til i forgårs var første natt i den nye hybelleiligheten! Tok en liten stund før jeg sovnet, men sov veldig godt, og det var virkelig vanskelig å stå opp om morgenen. Så det blir mye disiplintrening fremover for komme seg tidlig opp for så å komme seg på jobben.

Igår var jeg en tur på et møte på sommerstevnet på Gvarv, og ikveld hadde Gaute tenkt seg en tur på ungdomsmøtet der, så da hiver jeg meg like så godt med!


Imorgen tidlig retter jeg og Gaute nesene våre først mot Sverige, så Danmark, så Tyskland, så blir det vel Østerrike (kanskje via Sveits også), og så Italia der vi skal være mesteparten av turen. Så får vi bare håpe at sommeren (værmessig) ikke enda er over men at det beste være enda venter, både på dere her i Norge, og oss i Italia! Det blir bra.
Da får jeg ønske bloggleserne en flott sommer! Som sagt, hvis jeg ikke får blogget underveis så blir det etpar lengre referatinnlegg når jeg kommer tilbake.

4 kommentarer:

Trine Kvalnes sa...

GOD TUR!!

Og gratulere med nytt hjem!

jarmo sa...

Takk for det Trine! :)

Synne sa...

God tur, Jarmo:) Koselig å se deg på Gvarv!

Runar sa...

Goood tur! (litt i seneste laget, men.. whatever!)