9. mai 2008

Den siste måneden

Det er en stund siden jeg nå har skrevet om diverse ting som jeg har gjort den siste måneden, så jeg tenkte legge ut en liten resymé om noe av det som har skjedd.

Lørdag 19.04 var jeg på 70 års lag for Gerhard. Det ble en veldig fin fest med mange gode ord og gjensyn med venner man ikke hadde møtt på en stund. Takk til alle som var med å gjøre dette til en flott dag! Og ikke minst takk til Gerhard for det forbilde han er for alle oss yngre. Ved festens slutt dro vi en liten gjeng på en kinesisk restaurant i Oslo og koste oss der.

Gerhad (t.v) og en som delte sitt vitnesbyrd med oss (t.h)


Barna til Gerhard som sang og kom med fine selvlagde dikt


Sven-Erik, Øystein, Atle, John, Hilde og Vibecke i Oslo by (meg bak kamera)

Helgen 25-27 april var det duket for et ungdomstevne på Solløkka leirsted i Sandefjord. Det ble et godt stevne med mange gode ord og vitnesbyrd. Det ble også mye sang og musikk, videoinnslag, undervisning av Conrad og Atle og visning av en dokumentarfilm om vekkelsene og forfølgelsene av de kristne i Kina. Veldig gripende dokumentar. Virkelig sterkt å se hva Gud utretter i Kina, hvordan menneskeliv blir forvandlet og satt i frihet. Det ble en god og Jesus fokusert helg!


Conrad og Atle underviser



Mens vi venter på maten så vises det styrke ved bordene

Ingen kommentarer: