24. juni 2009

Ungdomsskole reunionsfest på Privat


Lørdag 20. juni var det duket opp for reunionsfest for dem som gikk ut fra Tislegård ungdomsskole, for akkurat 10 år siden, i 1999. Det ble et fint møte med gamle klassekamerater på "Privat"! Det møtte opp mellom 44-46 stk tenker jeg av totalt rundt 90 elever. Det var ikke like lett å kjenne igjen absolutt alle, men de fleste kjente jeg nok igjen. Flere hadde forandret seg ganske mye iløpet av de 10 årene mens andre ikke hadde forandret seg så veldig mye.
Noen har jeg jo hatt endel kontakt med etter tiende klasse siden jeg kom i klasse med noen av dem på videregående.


Det hele ble å koste 350 kroner som inkluderte pizza fra "Jonas B. Gundersren" og fire valgfrie drikkervarer (øl/brus), så da ble det noen alkoholdfrie Munkholmen på meg. Det ble mange hyggelige samtaler, men samtidig var det litt for høy musikk til tider for å kunne snakke skikkelig med folk, men det må man vel bare tåle. Det ble noen regnbyger men heldigvis var det satt opp presenning her og der slik at man kunne skjule seg for regnet. Alt i alt en hyggelig Reunion!



Til slutt en takk til Kjell André for fine bilder!

Ingen kommentarer: