31. juli 2008

Sykkeltur


Mandag 14.juli dro jeg og Øystein ut på sykkeltur. Sykkelturen varte i fem fine dager. Vi syklet sammenlagt ca.24 mil iløpet av disse dagene. Jeg er jo godt fornøyd, for jeg har jo aldri syklet så langt før, så det var gøy. Turen startet i Horten og vi syklet videre til Tønsberg, Sandefjord, Larvik, Langesund og Kragerø. Vi tok også fergen over til Jomfruland fra Kragerø og overnattet der. Da hadde vi også en ca. 24timers pause for å få slappet litt av i beina, det trengte jeg ihvertfall. Så begynte vi på hjemturen fra Kragerø til Langesund og fra Langesund til Larvik, der Øystein tok toget hjem og jeg ble hentet av pappa! Dette ble et kort lite resymé av turen. Regner med at folk er litt lei av å lese lange innlegg i denne sommervarmen. Nå venter en flott 9 dagers europatur med buss! Det blir sikkert bra.

Meg og Øystein har funnet oss et fint sted å telte


To fine bilder utmot havet på Jomfruland

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okay, jeg forventer et kortfattet resyme på Europaturen også (for min del trenger det ikke å være så kortfattet, siden jeg bor i Tromsø, og sommertemperaturen her ligger rundt 16 grader celsius...)!

Lurer forresten på hvordan det ville vært å sykle fra Tromsø til Holmestrand. Interessant prosjekt som jeg tror jeg skal tenke mer på...(kan hende at det bare blir med tenkingen, selvom sykkelbloggen din var til stor inpirasjon...)

Anonym sa...

hehe...ja får håpe Europatur innlegget ikke ble for kort for deg da, siden det er så kaldt der oppe i nord :)

Sykkeltur fra Tromsø til Holmestrand ja, det blir en LAAANG tur det, men sikkert en opplevelse :)
Artig at du ble inspirert :)