13. aug. 2009

Da blir det førskolelærerutdanning på meg


En liten minioppdatering, spesielt for dem som er lei av Italia oppdateringene mine, hehe.
Snart er ferien over for meg og jeg har kommet inn på førskolelærerlinjen i Notodden på Høyskolen i Telemark. Så jeg kommer til å studere deltid og jobbe resten av tiden. Det blir ca. 5 studieuker før jul, så jeg håper det ikke blir altfor slitsomt, men det skal nok bli interessant. Så da er det på tide at Jarmo prøver seg på utdannelse. Så iløpet av en fire års tid så bør jeg være ferdig utdannet hvis alt går som det skal.
Jeg er jo noe spent, siden det er 7år siden jeg sist gikk på skole, men jeg gleder meg også litt. Det blir spennende å lære noe mer av det man har jobbet med i sammenlagt 6år (barnehage) og få innputt og lære mer og kanskje se ting litt fra andre vinkler. Da er det greit å bo i Kongsberg også, for da blir det ca. like langt å kjøre til skolen som til jobben!

4 kommentarer:

Synne sa...

Gratulere:D Så morro!

jarmo sa...

Takk :)

Roland sa...

Gratis man! Lykke til med studiene, jeg har allerede begynt hardkjøret;)

Men du slipper sikkert matte og fysikk :D

Renate sa...

Hei Jarmo!
Så flott å høre at du har kommet inn på studiet... Det trenges mannfolk i bransjen, så lykke til med det:)
Kjekt å se bilder fra turen deres, forresten...
Hilsen Renate